Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 4 juli 2014

Brocante tas gemaakt van leer en een mooi taartje.

Na heel wat dagen, tekenen,  zoeken naar patronen wat erop 
en met dank aan Kara Design voor de mooie vlinders
 dagen borduren,
 veel haakwerk 
en in elkaar zetten 
en de tas  is ook met de haakwerk in elkaar gezet, 
daar ik geen leermachine heb en het toch allemaal 
net te dik was voor mijn oude Pfaffje 
is mijn mooie Brocante tas klaar.




 Binnen kant moet natuurlijk ook mooi zijn
 Een taartje gemaakt voor een kennisje die een feestje heeft
mooie Rozen van Papier
een workshop wordt binnekort wer gegeven hiervoor.


 


 het taartje staat pachtig te pronken op een oud tafeltje met daarop 2 kleedjes, een gehaakt nog door mijn moeder en een open borduurwrk kleedje ook door mijn moeder gemaakt  met prachtig oud zilver uit het mooie Friese Hotel "De KLINZE"



1 opmerking: